dilluns, 28 de novembre del 2011

TimeLine

TimeLine! Un bar súper peque, però aprofitat al màxim. Vaig entrar i em va encantar! És acollidor i molt original! Si estàs per gràcia i vols prendre algo en un lloc amb encant i tranquil.lament, aquest és ideal.

A més a més , tenen una proposta cada dia:

Diumenge: 1L de birra + croquetes: 5 euros
Dilluns: mojitos a 3 euros
Dimarts: tapa gratis amb cada consumició
Dimecres: tapa de formatge gratis amb cada copa de vi
Dijous: la segona consumició a meitat de preu

També fan brunch i altres coses! La carta la trobaràs dins d’un llibre de lectura sobre la taula on seguis. 
La decoració no té pèrdua!
Ja estic fent plans per quan tornar-hi...no sé si em decantaré pel mojito o la copa de vi amb tapeta gratis! :)
Us deixo la foto que vaig fer, encara que no justifica gaire l’atractiu del lloc!
Al sortir ens van obsequiar amb un xupito boníssim, la composició és secret de la casa! Ah! i també ens van donar un bombó de xocolata...mmm.....

TimeLine


Providencia, 3
Horari: 19 a 3 h. Disabtes  i Diumenges de 12 a 3 h
Encara que obren a les 19h, per gaudir de les tapetes gratis i les promocions, heu d'anar a partir de les 20h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada