dissabte, 25 de febrer del 2012

El brownie de la Georgina


Entre confidències, rialles i amigues, la Georgina ens va dir que sabia preparar un brownie boníssim i jo aprofitant que tenia un dinar a casa i havia de preparar uns postres no vaig dubtar en apuntar-me la recepta! I aquí la teniu! Jo que sóc fan number one de la xocolata, només em faltava saber aquesta delícia per poder fer als meus convidats!
Aquí us la deixo!

Brownie de xocolata amb maduixes i nata
Ingredients

-90g de xocolata al 70% per fondre (en tauleta)
-170g de mantega (jo vaig fer la ligeresa, almenys ...jajajajaja)
-3 ous (separarem les clares dels rovells)
-115g de sucre blanc + 115g de sucre moreno (jo no tenia sucre moreno i vaig ficar-ne 230g de sucre blanc)
-20g de farina normal + 20g de maizena
-10g de cacau en pols amarg
-75g de nous picades

Recepta

1.Preescalfar el forn a 180ºC

2.Al bany maria posarem a desfer la xocolata a foc lent. Quan estigui mig desfeta, afegir-hi la mantega i barrejar tot molt bé fins que sigui líquid.

3.En un bowl a part, barrejar els rovells amb el sucre blanc i moreno.

4.Incorporar la xocolata a la barreja anterior dels rovells i els sucre. Incorporar també la farina, el cacau amarg i les nous picades.

5.Batre les clares  apunt de neu i afegir-les lentament a la barreja anterior.

6.Posar paper vegetal al motllo per anar al forn per tal de que no s’enganxi el brownie. Abocar la massa procurant que quedi ben distribuida.

7.Deixar-ho al forn uns 25-30 minuts amb la opció de ventilador si en teniu. Si no en teniu haurem de deixar el brownie uns minuts més al forn (45 minuts aproximadament).



Ara només queda acompanyar aquest pecat amb el que us vingui de gust! Maduixes, fruites del bosc, nata, una bola de gelat, xocolata calenta desfeta per sobre...mmm.....



Bon appétit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada