dimarts, 8 de maig del 2012

Avui tinc una festa...Miniburguers per tothom!


Dissabte tenia una festa de traje! Consistia en que cada comensal havia de portar un plat fet per ell!
D'aqui ve el nom festa de traje "yo traje esto, yo traje lo otro..."  ;)
A poder ser havíem de portar una tapeta! I aquesta va ser la que jo vaig escollir:

MINI HAMBURGUESES AMB TOMÀQUETS SECS I CEBA CONFITADA

Els tomàquets secs els he fet jo mateixa, com us vaig explicar en un post anterior (veure el post).
Doncs bé, us explico la recepta:

Ingredients per a 35-40 mini hamburguesetes

-1kg de carn picada (500g de vedella i 500g de porc)
-sal
-4 o 5 branques de julivert (el picarem)
-5 llonçes de formatge havarti
-tomàquets secs (35-40 tomàquets, utilitzarem 1 per cada minihamburgueseta)
-ceba confitada (jo la vaig comprar en una botiga de queviures)

Recepta

1. En un bowl abocarem la carn picada, afegirem sal, julivert picat i remenarem tot molt bé.

2. Agafarem una porció de la carn picada de la mida d'una mandonguilla, farem una piloteta per a que la carn es quedi ben apretada i desprès ho aixafarem una mica amb les mans a mode d'hamburguesa. Així anar fent amb tota la carn.

3. En una paella posarem un rajolí d'oli i anirem fregint les miniburguers.

4. Un cop fregides, les treiem del foc i a cada miniburguer li posarem per sobre: una miqueta de formatge, un tomàquet sec i una mica de ceba confitada i ho punxarem tot amb un escuradents a modo de pinxito. Anem repetint la operació i ja les tenim!

Espero que us agradi!

Bon appétit!




2 comentaris: